Automatyka do bram garażowych

 

Już nie musisz wysiadać z samochodu w środku nocy lub gdy wieje wiatr i pada deszcz, aby otworzyć bramę garażową. Korzystając z napędu do bramy można, nie wysiadając z samochodu, szybko, wygodnie i bezpiecznie otworzyć swoją bramę garażową za pomocą pilota.

Szeroka gama modeli oraz akcesoriów pozwala nam na optymalny i elastyczny dobór zestawu automatyki bramowej pod kątem rozmiarów, ciężaru, częstotliwości oraz szybkości otwierania bram. W naszej ofercie posiadamy automatykę do bram garażowych wyłącznie renomowanych producentów takich jak: NICE, CAME, FAAC, HATO.

p1_res

 

Komfort użytkowania

Aby uniknąć uszkodzeń mechanicznych bramy, w napędzie została zastosowana elektroniczna kontrola prędkości. Po uruchomieniu procesu otwierania brama rusza delikatnie i wolno aby po chwili osiągnąć normalną szybkość otwierania i przed domknięciem napęd zwalnia aby zapewnić ciche i delikatne domknięcie bramy. Siłownik jest wyposażony w lampę oświetlającą pomieszczenie, co ułatwia manewrowanie pojazdem.

Bezpieczeństwo

Napęd jest samohamowny, zatem brama blokuje się mechanicznie po zatrzymaniu silnika. Zamek nie jest więc konieczny. Dostępne są dwa cięgna zwalniające, jedno od wewnątrz i drugie od zewnątrz (w opcji), które pozwalają odblokować bramę w razie zepsucia lub
awarii zasilania. Napęd kontroluje ruch bramy i w przypadku uderzenia o przeszkodę zmienia kierunek jej ruchu.

 

Proponowane modele:

 

CAME HOME

W skład rodziny napędów CAME HOME wchodzą dwa modele HG600 oraz HG1000 różniące się siłą ciągu bramy. Napędy te zostały zaprojektowane i wyprodukowane tak aby spełniały obecne wymogi bezpieczeństwa. Napęd w obudowie z tworzywa z lampą oświetlającą wnętrze garażu, z centralą sterującą jest zamontowany do szyny transmisyjnej. Szyna z ocynkowanej blachy z uchwytem do montażu siłownika i mechanizmem regulacji napięcia łańcucha, posiada system awaryjnego odblokowania wózka, ramię transmisyjne montowane do uchwytu na skrzydle bramy oraz do montażu dodatkowych wsporników. Przenoszenie napędu odbywa się za pomocą łańcucha.

Bezpieczeństwo:
• Ponowne otwarcie w fazie zamykania: Wykrycie przez fotokomórki lub listwę bezpieczeństwa przeszkody podczas fazy zamykania bramy, powoduje odwrócenie kierunku ruchu i całkowite otwarcie bramy.
• Czujnik przeciążenia: Czujnik, stale monitoruje ruch skrzydła bramy. Jeżeli skrzydło napotka przeszkodę to czujnik natychmiast wykrywa przeciążenie napędu i odwraca kierunek ruchu skrzydła bramy.
• Automatyczne zamykanie: Czas automatycznego zamykania aktywuje się wraz z końcem fazy otwierania. Czas automatycznego zamykania może być podporządkowany działaniu ewentualnego osprzętu podłączonego do zacisków centrali sterującej – w razie braku napięcia na odpowiednich zaciskach, automatycznie zamykanie może zostać anulowane.
• Napęd posiada przekładnie samohamowalną, smarowalną smarem plastycznym, w korpusie z odlewanego ciśnieniowo aluminium, zespoloną z silnikiem 24V.

Skład zestawu:
1. Siłownik CAME HG600 bądź HG1000 1szt.
2. Szyna łańcuchowa przenosząca napęd 1szt.
3. Pilot zmiennokodowy 4-kanałowy CAME 2szt.

Więcej informacji o tym modelu: http://www.came.com/pl/sites/default/files/homev1.6.pdf

p1_res

 

CAME V6000

V6000 to automatyka zaprojektowany dla obsługi wszystkich rodzajów bram garażowych w obiektach mieszkalnych: uchylnych z przeciwwagą, sprężynowych i sekcyjnych. Elektronika sterująca 24 V DC zapewnia użytkownikowi optymalną wydajności i maksymalną siłę ciągu 500 N. Innowacyjny design „all in one” (wszystko w jednym). Obudowa zawiera elektroniczną płytę sterującą oraz ewentualne baterie awaryjne umożliwiające otwieranie w przypadku przerwania dostawy energii elektrycznej (opcja).

Bezpieczeństwo:
• Ponowne otwarcie w fazie zamykania: Wykrycie przez fotokomórki lub listwę bezpieczeństwa przeszkody podczas fazy zamykania bramy, powoduje odwrócenie kierunku ruchu i całkowite otwarcie bramy.
• Czujnik przeciążenia: Czujnik, stale monitoruje ruch skrzydła bramy. Jeżeli skrzydło napotka przeszkodę to czujnik natychmiast wykrywa przeciążenie napędu i odwraca kierunek ruchu skrzydła bramy.
• Automatyczne zamykanie: Czas automatycznego zamykania aktywuje się wraz z końcem fazy otwierania. Czas automatycznego zamykania może być podporządkowany działaniu ewentualnego osprzętu podłączonego do zacisków centrali sterującej – w razie braku napięcia na odpowiednich zaciskach, automatycznie zamykanie może zostać anulowane.
• Napęd posiada przekładnie samohamowalną, smarowalną smarem plastycznym, w korpusie z odlewanego ciśnieniowo aluminium, zespoloną z silnikiem 24V.
• Dzięki integrowalnych bateriach awaryjnych (opcja), które otwierają i zamykają bramę w każdej sytuacji, można zapomnieć o przerwach w dostawie prądu.

Skład zestawu:
1. Siłownik CAME V6000 1szt.
2. Szyna łańcuchowa lub pasowa przenosząca napęd 1szt.
3. Pilot zmiennokodowy 4-kanałowy CAME 2szt.

Więcej informacji o tym modelu: http://docs.came.com/pdf/119EV88PL.pdf

p1_res

FAAC D600

Napęd FAAC D600 ten składa się z napędu elektromechanicznego, elektronicznego układu sterowania i lampy oświetleniowej, zamontowanych we wspólnej obudowie. Układ montowany jest na suficie i napędza bramę garażową za pomocą łańcucha lub pasa. Model posiada napęd z silnikiem 24V, z jednoczęściową szyną jezdną z łańcuchem napędowym lub paskiem kewlarowym, która zapewnia cichą i płynną obsługę wszelkich bram garażowych. Nie wymaga żadnych adaptacji dostosowujących bramę do montażu napędu i bez problemu może być instalowany w już zamontowanych bramach obsługiwanych dotychczas ręcznie. Aby uniknąć uszkodzeń mechanicznych bramy, w napędzie została zastosowana elektroniczna kontrola prędkości. Po uruchomieniu procesu otwierania brama rusza delikatnie i wolno aby po chwili osiągnąć normalną szybkość otwierania i przed domknięciem napęd zwalnia aby zapewnić ciche
i delikatne domknięcie bramy.

Napęd jest samohamowny, zatem brama blokuje się mechanicznie po zatrzymaniu silnika. Zamek nie jest więc konieczny. Dostępne są dwa cięgna zwalniające, jedno od wewnątrz i drugie od zewnątrz (w opcji), które pozwalają odblokować bramę w razie zepsucia lub
awarii zasilania. Napęd wyposażony jest w elektroniczny czujnik, który wykrywa obecność przeszkody blokującej ruch bramy.
Urządzenie to zapobiega przygnieceniu i podniesieniu przez bramę.

Skład zestawu:
1. Siłownik FAAC D600 1szt.
2. Szyna łańcuchowa lub pasowa przenosząca napęd 1szt.
3. Pilot zmiennokodowy 4-kanałowy FAAC 2szt.

Więcej informacji o tym modelu: http://docs.came.com/pdf/119EV88PL.pdf

p1_res

Schemat instalacji napędu do bramy garażowej wewnątrz garażu

automatic_garage_doors03_900

 

Galeria